KosárbaKosárba0 0 Ft
Az Ön kosara még üres!
Tegye a kívánt termékeket a kosarába!
Nyomtató bérlés

Nyomtató bérlés

Fénymásológépek, nyomtatók bérlése egyszerű, átlátható feltételekkel.

Miért érdemes fénymásolót, nyomtatót bérelnie?

....kizárólag új készülékek bérbeadásával foglalkozunk, mivel az új készülék garantálja a megbízhatóságot

....alacsony szinten tartja a kiadásokat, nem igényel nagy összegű beruházást

....tervezhető kiadást jelent, egyszerűbb könyvelés, nincs amortizáció

....a bérleti díj teljes egészében elszámolható

....a bérleti díj egyenletes tervezhető kiadás

....a bérleti konstrukció futamideje választható 24,36,48 és 60 hónap

....a bérlet nyomtatókhoz kiemelkedő szerviz szolgáltatást biztosítunk

....a bérelt nyomtatókat távfelügyletei szolgáltatással üzemeltetjük (később erről részletesen olvashat)

Nyomtatók kiemelkedő szerviz szolgáltatása

Hatékony és proaktív on-line szolgáltatás

A távfelügyeleti rendszer biztosítja a berendezések összekapcsolását szervizközpontunkkal – automatikusan figyeli a készülékek állapotát, továbbítja karbantartásra-, kellékanyagra vagy javításra vonatkozó kérelmet. A nyomtatórendszer karbantartásával kapcsolatos valamennyi intézkedést átvállalja.

A berendezés karbantartási, kezelési és üzemeltetési költségeinek minimalizálása:

A készülékről történő gondoskodás a távfelügyeleti rendszernek köszönhetően még hatékonyabb és gyorsabb. Munkatársai idejét megspóroljuk, ami pénzbeli megtakarítást hoz Önnek.  Mi gondoskodunk nyomtatói rendszeréről, hogy maximálisan munkájával foglalkozhasson.

A berendezés produktivításának és élettartamának növelése:

A rendszeresen és gondosan végzett szolgáltatás, a minőségi és eredeti kellékanyagok használata, és a meghibásodás megelőzése növeli berendezéseinek nyomtatási minőségét, produktivitását és egyben maximális élettartamát.

A dokumentum előállítás magas kényelme és a munkatársak ebből fakadó elégedettsége:

A távfelügyeletnek köszönhetően a berendezés maga jelenti a kellékanyag állapotát és szállítására vonatkozó kérelmét, automatikusan továbbítja a berendezés esetleges meghibásodásáról szóló információt a szervizközpontjához.

Nem kell sehová telefonálni, vagy e-mailt küldeni, szerviztechnikust keresni és megszervezni a javítást – mindezen tevékenységek teljesen automatikusan zajlanak.

Leállás minimalizálása és a nyomtatás maximális folyamatossága:

A távfelügyeletnek köszönhetően a műszaki problémák keletkezésük után azonnal megoldásra kerülnek, sőt, esetenként meg is előzi ezeket. A szerviz technikus a lehetséges legrövidebb időpontban megy ki Önhöz. A meghibásodás pontosan lokalizált és mi tudjuk, mely pót alkatrészre lesz szükség a javításhoz. Ezáltal kizárt bármilyen üzemeltetési probléma és felesleges várakozás, amelyek a berendezés leállását okozhatnák és megzavarhatnák a nyomtatás folyamatosságát.

Irodatechnikai audit (TCO)

Költségstruktúra és eszközpark felmérés a TCO megközelítésével.

Gyakori, és sok esetben nehezen megválaszolható kérdés: mennyit is költünk pontosan az irodai dokumentumok előállítására? Ehhez nyújt segítséget a költségfelmérési és tanácsadási szolgáltatás, mely minden szervezetnek és intézménynek segítséget adhat az irodai kiadások kordában tartásához. A TCO megközelítésű költségelemzés során egy több lépésből álló, folyamatos konzultációval alátámasztott projektet valósítunk meg ügyfeleink bevonásával.

Első lépésben a partner szervezet/intézmény irodájában kollégáink felmérik az eszközparkot, majd a kulcsfelhasználókkal történő interjúk során feltárják a meglévő berendezések erősségeit és felmérik a jövőbeni igényeket.

Második lépésben feltárják a teljes irodai eszközpark költségterheit. Ezek a költségek elemzésre kerülnek és egy prezentáció keretén belül ismertetik a megbízóval.

Harmadik és egyben befejező lépésként, az átvilágítás és az igények felmérése után kollégáink egy ésszerű, racionalizált és egyben gazdaságos megoldáscsomagot kínálnak ügyfelünknek, javaslatot tesznek az irodai eszközpark szerkezetének optimalizálására, maximálisan figyelembe véve az ügyfél vállalatának jövőbeli fejlődését, költségvetését és a felhasználók igényeit.

Iratkezelési audit

Az iratkezelés és a dokumentum menedzsment a szervezet működésének egészét áthatja (árajánlatok, szerződések, számlák, reklamációk, minőségügyi dokumentációk, egyéb), ezért elengedhetetlen, hogy az iratkezelési audit a vállalat egészére kiterjedjen. Az Iratkezelési Audit keretében szakértőink feltérképezik az iratkezelés jelenlegi állapotát, amely kiterjed a már meglévő, vonatkozó dokumentációk átvizsgálására, a folyamatok elemzésére és az iratkezeléssel járó költségek felkutatására. Az audit a megrendelő igényeinek megfelelően történhet személyes mélyinterjúkkal (csoportosan, szervezetenként, illetve telephelyenként) és/vagy elektronikus helyzetfelmérő kérdőívvel.

A rendelkezésre bocsátott dokumentációk és a helyzetfelmérés eredményei alapján olyan döntés- előkészítő anyagot készítünk és prezentálunk a vezetőség számára, amely átfogó képet nyújt a jelenlegi állapotról, javaslatot tesz – a szervezet felépítésének, iratkezelési kultúrájának, és a vonatkozó jogszabályok figyelembe vételével – a folyamatok racionális optimalizálására, és útmutatást ad a költséghatékony adminisztráció irányába.

Amennyiben az általunk tett javaslatok elfogadásra kerülnek, segítséget nyújtunk ügyfeleink igényeit és lehetőségeit szem előtt tartva, a számukra leginkább megfelelő megoldáscsomag kiválasztásában és megvalósításában.

Az iratkezelési audit lépései:

  • Audit-indító megbeszélés, projektben résztvevő személyek kijelölése, időpontok meghatározása, audit módszerének egyeztetése és jóváhagyása.
  • Meglévő dokumentációk (iratkezelési szabályzat, iratkezelési munkautasítások, irattári terv) átadása – amennyiben az ügyfél rendelkezik ezekkel – az iratkezelési szakértőknek.
  • Átadott dokumentációk elemzése.
  • A vállalat egészére kiterjedő elektronikus iratkezelési helyzetfelmérő kérdőív kitöltése a vállalat iratkezelésben résztevő dolgozói részéről.
  • Személyes felmérés mélyinterjúkkal, csoportosan vagy szervezetenként, telephelyenként.
  • Kérdőív és a mélyinterjúk eredményeinek elemzése és kiértékelése.
  • Az audit eredményeinek bemutatása, javaslattétel a költségek csökkentésére és az iratkezelési folyamatok optimalizálására.
  • Segítségnyújtás a megoldások kiválasztásába